Kvalitetskoordinator

Kan du binde det præhospitale fagområde sammen med en eventverden, hvor tingene går stærkt? 
Vi søger en kollega, som kan sikre en fortsat høj kvalitet og videreudvikle den præhospitale del af vores forretning.


Hvorfor er det et spændende job?

Vi søger en kollega med en præhospital baggrund, som kan sikre, at vi forsat leverer i høj kvalitet - uanset om det er i forbindelse med intern uddannelse eller på arrangementer hos vores kunder. Du vil få mulighed for at arbejde med Danmarks mest professionelle præhospitale enhed baseret på frivillighed.

Stillingen er særligt spændende for den engagerede fagperson, som vil bruge sine kompetencer inden for det præhospitale fag på en anden måde. Her er tale om en stilling, hvor du skal sætte niveauet for de interne præhospitale uddannelser og øvrige leverancer hos Event Safety. 

Det er også dig, som kvalitetssikrer både når der uddannes og når vi leverer præhospitale ydelser hos vores kunder.  Der er mulighed for sparring med vores lægefaglige rådgivningsgruppe samt de meget dygtige kolleger som både er frivillige og ansatte.

Sagt helt kort er det dig, der omsætter korpslægens delegationer til instrukser og fagplaner, sikrer implementering og kvalitet.  


Hvad er opgaven?

Du skal sikre den røde tråd i vores præhospitale uddannelser. Vi uddanner både egne frivillige samt ansatte hos flere eksterne kunder. Niveauet er højt, og det skal du sikre, at det bliver ved med at være. Du er ind imellem med, hvor vores frivillige kollegaer er. Det kan være på arrangementer, events eller når der afvikles uddannelse, hvor du tager rollen som instruktør og kursusleder.

Du skal være indstillet på, at der vil en række ad hoc-opgaver, som kan variere. Der er naturligvis udviklingsmuligheder og du kan selv være med til at sætte retning for din fremtid hos os.

Stillingen er en fuldtidsstilling og dine arbejdstider er fleksible. Nogle dage arbejder du på kontoret i Skanderborg. I flere perioder er der brug for dig både aften og weekend. Derfor er det vigtigt, at du er fleksibel – fleksibiliteten går naturligvis begge veje.

 

Hvem er du?​

 Vi forestiller os, at du er uddannet Paramediciner eller erfaren Ambulancebehandler - alternativt har du en sundhedsfagligbaggrund med erfaring og interesse for det præhospitale område. Du kan ABCDE og akutmedicin til fingerspidserne.    

Det er vigtigt, at du har erfaring med forskellige typer af formidling - både mundtlig og skriftligt og til forskellige målgrupper. Du har erfaring med at udvikle, planlægge og gennemføre kurser og uddannelsesforløb fra ide til evaluering og opfølgning.   

  • Du har kendskab til Office pakken og gerne erfaring med brug af et lagerstyringssystem - vi bruger Odoo.

  • Du arbejder struktureret, er systematisk og leverer altid i høj kvalitet. Desuden er du vant til at samarbejde, involvere og få noget fra hånden. Du vil trives med ”arbejde på kontoret” - at få produceret, planlagt og kommunikeret - nogle dage og andre dage undervise, coache eller deltage på events. Du har et smittende humør og leverer altid med overskud.

Måske har du allerede kendskab til eventbranchen, du har ledelseserfaring og måske har du selv været frivillig? Du vil møde en verden fyldt med god energi og fart over feltet. Det skal du trives med.


Hvem er vi?

Du bliver en del af ES-kontoret, hvor FRIVILLIGED er det fælles omdrejningspunkt. Vi hjælper hinanden, så vi når i mål med vores projektet og opgaver. Der er en høj grad af frihed og vi forventer, at du tager ansvar for dit arbejds- og ansvarsområde, så vi sammen lykkes med at levere, hvad vores kunder ønsker.

Vi er i dag 12 ansatte og lidt over 200 fantastiske frivillige. Ud over opgaverne for vores moderselskaber (se nedenfor) løser vi blandt andet opgaver for DBU, Live Nation, Royal Arena og NDI Group, Tivoli, Danfoss m.fl. Vi arbejder primært i event-branchen, men vi både rådgiver og uddanner også for virksomheder.

Vi findes i hele Danmark. Vores base er i Skanderborg hos Smukfest og vores lager er i Hedensted hos Muskelsvindfonden.


Praktikken

Send dit CV og en motiveret ansøgning til info@eventsafety.dk hurtigst muligt. 

Ansøgningsfrist: mandag den 23. oktober 2023. 

Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende.  


Hvis du har spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Sekretariatschef Bodil Blom telefon: 42468260 eller bodil@eventsafety.dk